luni, 7 noiembrie 2011

Posta Romana

...sucks!!!!!!
Nu prea am avut de a face cu ei pana acum. Scrisori n-am mai trimis de o mie de ani, colete nici atat. De obicei folosesc o firma de curierat rapid, chiar si cand am de trimis documente spre diversi, in interes de serviciu.
Numai ca acum vreo doua saptamani am avut nevoie sa trimit niste hartii destul de importante si imi trebuia neaparat confirmare de primire, asa ca am trimis plicurile prin "senzationala" Posta Romana.
Ni s-a comunicat ca in cateva zile plicurile vor ajunge la destinatie, iar confirmarea de primire va ajunge la sediul nostru in maximum o saptamana.
Au trecut doua. La mine nu a ajuns nicio confirmare de primire. Maine trebuie sa merg sa fac sapaturi pentru a deslusi enigma disparitiei micutelor caronase buclucase.
O alta intamplare "minunata" a fost acum vreo saptamana cand merg sa intreb daca pot trimite un colet in Franta, care sa contina medicamente ce se elibereaza fara prescriptie medicala si ceaiuri. Sora-mea a nascut si vroia ceva pentru colici si niste ceaiuri pentru ea. Imi spune tanti de acolo ca pot sa pun ce vreau eu in colet ca ei nu ma controleaza si eu oricum ma duc cu cutia gata impachetata.
Mai intreb o data, spunandu-i ca prin posta Atlasib, de exemplu, nu pot trimite si ca din cate stiu eu sunt restrictii la vama in ceea ce priveste medicamentele.
Sunt asigurata ca nu voi intampina probleme, asa ca purced la shopping de medicamente si ceaiuri ca sa ii trimit sora-mii cat mai repede. Cheltui cam 500 de lei (ca doar daca nu e restrictie, sa fie de toate) si ma bucur ca broasca la inundatii la gandul ca voi deveni eroul familiei datorita rezolvarii acestei spinoase probleme,.
Ma duc peste doua zile, acolo alta tanti. Completez formularul, scriu continutul cutiei - "medicamente si ceaiuri" si ii inmanez triumfatoare cutia.
Mi se raspunde pe un ton sictirit, insotit de nelipsita mutra acra: nu aveti voie medicamente.
Pai cum doamna? Acum doua zile aveam voie si acum nu mai am? Colega dumneavoastra lucreaza dupa alte reguli? Sau cum?
Aaaa pai sa vedeti, zice mutra acra incercand sa schimbe tonul, ca puteti sa trimiteti dar nu scrieti ca inauntru sunt medicamente ca n-am eu voie sa primesc coletul.
Ok. Nu scriu ce contine. Dar in cazul in care la vama se scaneaza coletul si nu se trimite, ce se intampla mai departe? Il primesc retur sau cum?
Raspunsul soc a venit prompt: nu stiu ce sa va spun. Nu am mai avut cazuri din-astea.
Pai duduie draga, io mi-am cheltuit jumatate din salariu ca sa cumpar medicamente, dupa ce voi m-ati indus in eroare cu informatia eronata cum ca POT trimite un colet cu astfel de continut. Si acum nu imi poti spune nici macar daca, in cazul nefericit in care este oprit la vama, mi-l trimiteti inapoi?
Mda... serviciile Postei Romane lasa mult de dorit. Sau poate este doar vina functionarilor de acolo. Cert este ca, in afara de jumatate din salariu mi-am mai lasat la Posta Romana si cativa neuroni asasinati fara mila de tantiile care vin la serviciu ca sa aiba unde pleca de acasa.

2 comentarii:

  1. Ai scapat relativ ieftin.
    Crede-ma, exista si situatii mult mai traumatizante in ceea ce priveste experienta cu ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. te cred!!
    din fericire experientele mele in ceea ce priveste Posta Romana, se opresc aici:)

    RăspundețiȘtergere