duminică, 20 noiembrie 2011

In sfarsit putin bine

Azinoapte am dormit bine, in ciuda faptului ca buburuz tot mai are muci. Multi, foarte multi muci!! In ultimele doua nopti a dormit foarte prost din cauza ca nu putea respira si se trezea plangand.
So, dupa cum ziceam noaptea trecuta a fost o binecuvantare. A adormit neleganat si a dormit pana la 8:15 de dimineata. Asa ca azi sunt binedispusa.
In casa e cald si bine, copilul se uita linist la "Incredibili" pe HBO, curatenie am facut ieri. Hazbandu e plecat la tara, ceea ce in mod normal ma scoate din sarite. Daaarrr, avand in vedere ca dupa cearta de proportii de zilele trecute si-a mai bagat mintile in cap (pentru cat timp, ramane de vazut), nici macar asta nu m-a scos din starea de bine in care ma aflu.
Afara poti taia ceata cu cutitul, din cand in cand fulguie incet dar in casa e bine si e cald. Saptamana viitoare am programat shopping pentru cadouri. Bubutz deja si-a modificat lista pentru Mos Craciun de tzashpe ori dar intr-un final s-a hotarat ca vrea "lestop boscusa cu micofon" si "fabica de fucte". Cel mai important este ca in sfarsit vrea sa spuna o poezie pentru Mosul, declarand teatral ca il iubeste foarte mult. E prima poezie pe care catadicseste sa mi-o spuna. Mai stie si altele, sunt sigura! Dar cica n-are timp sa le spuna. Intr-o zi citea dintr-o carticica bisericeasca pe care a gasit-o pe la soacra-mea si a spus tot "Ingerasul". La gradi a invatat sa cante si Mos Craciun cu plete dalbe.
Cum ziceam, zi buna pentru mine pana acum. Nu-mi doresc decat sa am cat mai multe zile de-astea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu