luni, 1 noiembrie 2010

Suntem muciosi

Hmm dupa cum ziceam si in titlu ... ne-au invadat mucii. Tone de muci. Si aferenta tuse.
Mi se rupe sufletul cand il vad cu nasucul rosu de la atata sters si cum tipa numai cand vede aspiratorul, stiind ca va urma sa ii scoatem cu batista bebelusului.
Zice "nu cu apititolu, vleau cu fefetetelu!!" (nu cu aspiratorul, vreau cu servetelul). Ma buseste si rasul cand il aud. Evident ca nu sta sa ii pun nimic in nas. Orice incercare de a-i pulveriza apa de mare sau de a-i pune picaturi se izbeste de tipete, urlete si lacrimi de crocodili.
In disperarea care il cuprinde are atata forta ca abia reuseste sa il tina sotul.
Aseara m-am luat cu treaba si copilul meu dulce si destept a sustras spray-ul cu apa de mare si l-a pulverizat pe tot in aer, dupa care l-a aruncat la gunoi. Mi-a spus sec ca e gol si il duce la cos. Asa a gasit el de cuviinta sa scape de stres :D
Azinoapte a tusit aproape continuu. Culmea este ca el nu s-a trezit decat o data sa imi ceara lapte. Nu a plans, nu s-a ridicat din pat dar a tusit din toti plamanasii lui.
Asa ma apuca groaza ca nu am medic pediatru la care sa ma duc cu incredere! De ieri ia Coryzalya si azi i-am dat si sirop de tuse. Daca vad ca nu se amelioreaza musai trebuie sa merg la un medic. La care...inca nu stiu!

2 comentarii:

  1. eu iti pot recomanda medicul orl-ist la care am ajuns noi cu urechea, dar este in Drumul Taberei.Daca totusi vrei informatii da-mi un mail.sanatate multa piciului si tie rabdare de fier!

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti dulce rau! Adevarul este ca nu aveai de unde sa sti ca sunt din Pitesti, atata vreme cat nu am spus nicaieri acest lucru. Care Pitesti nu ar fi chiar atat de departe de Bucuresti dar totusi...imi doresc din suflet sa gasesc un medic bun aici. O sa incerc azi unul recomandat de un coleg de birou care are fetita de-o seama cu Stefan si care este foarte multumit de el.
    Daca totusi o sa ajung prin Bucuresti si voi avea nevoie, o sa apelez la tine.
    Multumesc mult!!

    RăspundețiȘtergere