joi, 11 noiembrie 2010

Otita

Scapam de una, dam de alta.
Am terminat tratamentul pentru bronsita duminica trecuta. Si cum copilul tot tusea destul de rau, am mers din nou la medic. L-a ascultat cu atentie la plamani si a spus ca de la muci mai tuseste, nu e nevoie de antibiotic dar sa reluam administrarea siropurilor de tuse:Eurespal si Aerius.
Venim acasa, toate bune si frumoase, ia siropurile cu chiu cu vai, si ne culcam. Si nu apuc bine sa adorm ca se trezeste in niste urlete ca nu stiam ce sa fac mai intai.
Vedeam clar ca il doare ceva dar nu vroia sa imi spuna ce. Il puneam pe perna si il leganam pe picioare, se linistea, il lua somnul si apoi, cum se intorcea pe o parte sau alta incepea sa urle. Mai ducea si mana la urechiuse din cand in cand ceea ce m-a facut sa ma gandesc ca il dor urechile. A facut si putina febra.
Asa a tinut-o toata noaptea, parca dupa nurofen s-a mai linistit.
De dimineata l-am mai intrebat o data daca il doare ceva. Mi-a spus "acuma nu".
Apoi, m-a intrebat "de ce a dulut ceva a ulechea mea?".
Ne-am infiintat la prima ora la spitalul de pediatrie, la cabinetul ORL. Dupa consult, diagnosticul a fost: otita.
Ne-a prescris Augumentin 6 ml la 12 ore, Otocalm 3 picaturi in fiecare ureche de 3 ori pe zi si Nurofen la 8 ore, cateva zile.
Sper din suflet sa fie tratamentul corespunzator si mai ales sa nu il mai doara asa de tare.

5 comentarii:

  1. Offf mai Dienuta, ati luat-o pe urma noastra.Sanatate multa micului pui,ai mare grija cu urechile...
    Noua ne-a interzis total otocalmul si ne-a dat Ciprofloxacin, oare de ce au fost contra Otocalmului si pediatra si orl-ista?pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamnee, m-ai speriat! Imediat ma pun pe citit prospectul de la otocalm. Oare avea legatura cu faptul ca la Ayan era timpanul perforat?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit. Scrie ca otocalm se administreaza pacientilor cu timpanul intact. M-am mai linistit :)

    RăspundețiȘtergere
  4. aha, deci asta era, eu nu am otocalm in casa asa ca nu am citit prescriptia.Ce mai face puiucul, cum se mai simte?

    RăspundețiȘtergere
  5. Se simte muult mai bine! Multumim pentru intrebare :)
    Nu l-a mai durut urechea deloc de atunci. Este foarte vioi si, pentru ca a stat mai mult in casa, ne-a mancat urechile. Are o energie iesita din comun!
    E mai bine si cu tusea, foarte rar mai tuseste.
    Am terminat aseara antibioticul, iar siropurile pentru tuse alarteieri.
    In concluzie, el este bine.
    Pe mine, in schimb, m-a busit o raceala de m-a daramat. Coroborata si cu oboseala ... abia ma tin pe picioare.

    RăspundețiȘtergere