marți, 9 noiembrie 2010

Leapsa de la Amira

Trebuie neaparat sa onorez invitatia Amirei de a raspunde la aceasta leapsa. O sa fiu cam sincera so... e posibil sa nu va placa despre mine. Imi asum. :)

1.Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. Trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. Tu ce alegi si de ce?

Situatia asta unde drepturile individului nu exista ... exista. Se intampla in Romania zilelor mele. Avand in vedere ca ma simt umilita in fiecare luna cand primesc fluturasul de salariu si nu ma bat cu nimeni din cauza asta (nici macar cu sotul :D ) bag de seama ca accept umilinta.
Daca ne referim strict la o situatie de genul: ori ma scuipa unu-n ochi ori ma iau la bataie cu el...cred ca as prefera bataia (chit ca mi-as lua-o rau de tot).

2. 3+4 = 5 este posibil?
Da. S-a aplicat reducerea cu 25%.
Adica 3+4=7
25% din 7 reprezinta 1.75
7 - 1.75 = 5.25 (se rotunjeste in minus ca e sub 0.5)

PS: cred ca v-ati dat deja seama ca sunt o bugetara fericita

3.Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?

Pai nu prea as omori pe nimeni nici pentru 1 euro. Dar stau linistita ca sunt sigura ca nu se mai arunca nimeni pe criza asta sa-mi ofere mie sau oricui altcuiva 1 milion de euro.

4.Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru todeauna. Ce faci?

Cel mai mare vis al meu este sa am casa mea. Care poate sa fie si un apartament cu 2 camere. Daca ar trebui sa fac un compromis pentru a-mi indeplini visul as face-o fara sa ma gandesc prea mult. Sunt constienta ca s-ar putea sa regret apoi. Dar mi-as asuma toate riscurile.

5.Ai inselat, furat vreodata?

Nu mi-am inselat sotul. Nu am inselat (in sensul de pacalit pentru a-i face rau) nicio alta persoana. Nu am furat niciodata.
Posibil sa fi inselat asteptarile unor persoane apropiate. Dar ... am fost mintita, inselata, furata...
Sunt adepta zicalei "ce tie nu-ti place, altuia nu-i face!"

6.Ce parere ai despre zicala: ¨Creeaza-i unui om DORINTA si se va fute pe ele de principii, vise, etc” ?

Nu stiam zicala asta. Pe bune, exista?
Dorinta la ce se refera? La dorinta fizica sau asa in general? Nu prea stiu ce sa raspund. Dar cred ca se generalizeaza cam prea mult.

7. Spui intotdeauna adevarul?

Am zis ca voi fi sincera si trebuie sa recunosc ca am mintit-o pe mama in 2 privinte. Prima data ca nu fumez, desi mai pipam asa cu colegii in liceu. A doua ca nu mi-am inceput viata sexuala pana la maritis. M-a crezut orbeste in ambele cazuri.
Si acum sa va explic de ce nu mint de obicei: pentru ca uit ce am mintit. :D
Deci...cum sa va spun...e un defect, nu o calitate, faptul ca nu mint.

8. Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? Daca da care a fost aceasta.
Poate fi si obserevatie pozitiva? Cum e aia? "Draga esti mult prea sexy / buna pentru mine!!!"
Nu am primit observatii cum ca nu as face ceva cum trebuie. Asta nu inseamna ca am facut intotdeauna NUMAI ce trebuie. Doar ca am un sot intelegator in privinta asta :)

9. Esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?

Woww ce naspa!! Nu stiu daca as putea lua o decizie. M-as perpeli mult inainte dar cred ca as ordona sa se faca o statistica mai intai: cati pedofili si criminali sunt in puscarii, cati oameni sunt bolnavi in faza terminala, cati sunt in coma profunda, la care adaug cu drag clasa politica din Romanaia.... cred ca strang 1 milion... ce ziceti?


10. Ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789 ?

3 x A + 123456780 = 123456789, unde A=3
3 x 3 + 123456780 = 123456789
:D v-a placut, da? Avand in vedere ca matematica de clasa a 3-a e deja mult prea grea pentru mine, zic ca m-am descurcat la intrebarea asta. Si recunosc ca mi s-a parut cea mai comoda dintre toate.

11. Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?

Pai sunt zile cand l-as da gratis. Dar in general nu cred ca l-as inchiria niciodata, indiferent de ce mi se ofera in schimb. Uite...ca tot vorbeam de compromisuri la intrebarea nr. 4...se pare ca nu m-am gandit chiar la tot ce inseamna compromis ... Bag de seama ca nu mi s-ar putea implini cel mai mare vis :)

12. Daca nu ai avea ce manca ai da in cap cuiva?

Habar nu am. Cred ca nu. Desi daca mi-ar plange copilul de foame ... Oricum cred in zicala "niciodata sa nu spui niciodata".


13. Cand ai facut ultima oara sex si cu cine?

Ha ha ha ce tare e asta! Daca as fi raspuns ieri la intrebare as fi zis ca nu mai stiu cand dar stiu cu cine.
Azi, raspunsul meu este: stiu cand am facut sex ultima oara, stiu si cu cine da' nu va spun. Sic!!


14. Iti prinzi partenerul in pat cu o alta persoana in timpul actului sexual. Cum reactionezi?

Naspa! Numai daca ma gandesc mi se pune negura pe ochi. Mai adaugam inca 2 la milionul ala pe care trebuie sa il sacrific.
Glumesc... cred ca as plange mult si apoi as divorta. Eventual m-as infige olecutza in parul divei (desi principalul vinovat stiu clar cine e :D)

15. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?

- niciun copil nu va mai fi bolnav
- niciun copil nu va mai suferi abuzuri
- niciun om nu va suferi de foame sau sete
- resursele planetei nu vor seca niciodata
- nu vor exista razboaie, criminali, pedofili etc.
- nu va mai exista rautate in oameni
- m-as indura de Romania si as face-o provincie germana / elvetiana :D

16. Dai bani la cersetori?

A fost o vreme cand dadeam. Acum dau doar mancare si doar la copii si batrani. Pe aia care sunt mai zdraveni decat mine si stau la cersit i-as scuipa intre ochi.

17. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dipozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?

L-as tine strans in brate pe Stefan si m-as ruga la Dumnezeu sa nu sufere cand va fi marele sfarsit. As vrea sa ii am aproape pe sot, mama, tata, sora. Si cred ca as plange rau de tot. Eventual cred ca voi muri de plans inainte sa vina sfarsitul lumii.


18. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi ti se ofera posibilitatea de a scapa de toate acestea. Trebuie doar sa-i oferi cele mai goaznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?

Daca m-a chinuit el timp de 10 ani, atunci ii fac acelasi lucru timp de doi ani. Dar sper ca nu trebuie sa mai stau inca doi ani doar ca sa il chinui. Adica ma duc acasa ca omu' si vin in fiecare zi sa-i dau la cap. Ca un job asa...

19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea, va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?

Ba, norocul meu ca n-am secrete din astea periculoase!

20. O parere personala obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. minim 50 de caractere

Dintre toate, acesta este cea mai grea intrebare. Pentru ca pe Amira o cunosc doar virtual si nu de foarta multe vreme. Si nu stiu cat de obiectiva pot fi in aceste conditii. Dar din ce am citit pe blogul ei mi-am format urmatoarea parere: este o tipa hotarata, cu principii de viata solide, culta, ingrijita, cu o familie frumoasa. Este o mamica minunata, o femeie plina de viata, cu simtul umorului dezvoltat. Pare genul de om "ce-am in gusa si-n capusa", scrie frumos si ... iubeste Grecia. Asta a fost amanuntul cu care m-a cucerit DEFINITIV!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu