marți, 2 noiembrie 2010

Bronsita

Am fost la medic. Mucii si tusea lui Stefan s-au agravat, noaptea de luni spre marti a fost "alba" pentru mine si cam gri pentru bubutz. Asa ca ieri am facut o programare la un medic de la Spitalul de Pediatrie din Pitesti. Am ales sa mergem la cabinetul particular in ideea de a nu sta pe coridoare impreuna cu copii mult mai grav bolnavi.
Medicul mi-a fost recomandat de un coleg de birou care are fetita cam de-o varsta cu feciorul meu. El si sotia sa au fost foarte multumiti de acest medic, asa ca am zis sa incerc si eu. Oricum pediatra lui nu mai reprezinta o alternativa pentru mine (e o poveste mai veche - m-a dezamagit profund si ca medic si ca om).
Cum spuneam, am facut de dimineata programare si la ora 16 eram la cabinet. Nu am asteptat decat vreo 10 minute, apoi am intrat.
Diagnosticul a fost: bronsita. Ne-a prescris Klacid 4 ml la 12 ore, Eurespal de 3 ori pe zi cate 5 ml si Aerius 2,5 ml seara inainte de culcare ca sa nu mai tuseasca asa de tare in timpul somnului.
Sper sa fie ok cu tratamentul si sa se refaca. Nu va spun cat chin este sa ii dau toate siropurile. Oare numai al meu copil o fi asa? Sau toti refuza sa inghita medicamentele.
In alta ordine de idei, ori sunt eu prea pretentioasa ori medicii nu sunt ce ar trebui sa fie. Nu as vrea sa generalizez dar, cel putin in ceea ce priveste pediatrii, eu nu am gasit un medic care macar sa dea impresia ca ii pasa de persoana din fata lui.
Consultatia a durat intre 5 si 10 minute cu tot cu scrierea retetei. Parca era tot timpul pe fuga. Mi-ar fi placut sa se uite mai cu atentie la copil. As fi vrut sa il intreb mai multe, in ideea sa ramana medicul nostru curant. Dar mi-a cam taiat din avant. Am apucat sa ii spun din prag ca ii dau Septilin pentru imunitate si l-am intrebat el ce imi recomanda. Mi-a spus ca este foarte bun si ca dupa ce terminam tratamentul pentru bronsita sa ne vedem sa stabilim ca pe langa acest Septilin sa ia Broncho Vaxom sau Ribomunil (nu stiu daca am scris corect si nici nu am chef sa intru sa caut pe net).
Asta inseamna ca peste 6 zile trebuie sa mergem sa platim alta consultatie ca sa ne spuna cum sa ii dau acest vaccin. Nu ca ar fi neaparat problema banilor. Cand este vorba despre sanatatea copilului platesti oricat. Dar parerea mea este ca se putea rezolva in cadrul aceleiasi consultatii. Asta ma omoara: ca majoritatea medicilor au uitat sa fie OAMENI.
Una peste alta, sper sa se insanatoseasca repede buburuza si sa nu racim prea des iarna asta.

2 comentarii:

  1. sanatate multa, uite tocmai d-asta ti-o recomadasem pe drita.respectiva: este o femeie minunata, ityi explica mult si poti pune 100 de intrebari ca este deschisa,m draguta si cu explicvatia pe buze.Iar consulatia o platesti numai o data cand mergi prima data la ea , respectiv 50 ron costa, apoi la fiecare control pana la insanatosire nu mai dai nimic.
    Pupici si sa va faceti repejor bine ca tare-i rau cu tusea asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. ai o leapsa la mine pe blog
    http://ayandari.wordpress.com/2010/11/04/leapsa-de-pus-pe-ganduri/

    RăspundețiȘtergere