miercuri, 2 februarie 2011

Ce-am mai facut...

Pai...nimic interesant.
Imi tot propun sa scriu zilnic aici ca doar de-aia mi-am facut blog dar nu-mi prea iese ... fie din lipsa de timp, fie din lipsa de chef...
In primul si in primul rand ma enerveaza la culme iarna! Perioada asta de dupa Sf. Ion si pana la 1 martie mi se pare cea mai urata din an. Abia astept sa vina vara si promit ca atunci voi fi mai vesela si o compnie mai placuta decat acum.

So...sa o luam cu inceputul:

Pai, pe la inceputul lunii ianuarie a plecat sora-mea in Franta. Acum vorbim mai des decat cand locuia in acelasi oras cu mine. Din cate se pare o sa fiu matusica mai prin septembrie asa :)

Stefan a fost bolnav. Din nou bronsita. Acum e ok si sper sa si ramana asa. Face pipi si caca la olita: mare realizare!!! Inca n-am scapat de suzeta aia care ma dispera intr-un mare fel. Este la varsta la care scoate niste perle dementiale gen:
* "Mi-e dol de fetisa aia mica pe cale o cheama Iaina (Iarina). Nu mai pot de dolu' ei. Uite mami, acuma vine pansu' (plansul)"
* "Tunt nelvos. M-am enelvat lau. Bat toate lumele, tosi copiii aia lai cale au sticat topoganele"
* "Mami, tu ai pusa?" (Ii raspund ca nu, eu nu am puta pentru ca sunt fata) "Ba da, fetele au mai multa pusa decat baiesii!"
* "Nu veau duca Andei a coala. E peiculos. Acolo e mulsi oameni!" (Andrei este baietelul unei prietene si este in clasa a 3-a. Lui Stefan ii place foarte mult de el si ar vrea sa mergem in vizita in fiecare zi. Pentru ca i-am spus ca Andrei are de facut teme pentru la scoala, a hotarat ca Andrei nu trebuie sa mai mearga la scoala pentru ca acolo este periculos)
* Ma ia in brate si imi spune "Te ubec, fata!" sau "Te ubec mami! Se bine ai venit acasa! Mi-a fot atata de dol!" ... ma face din vorbe piticul asta :)

Din primavara vreau sa il dau la gradinita.Cred ca e musai. Se plictiseste rau acasa si e dornic de copii. In plus, e din ce in ce mai rasfatat si mai obraznic. Sper ca gradinita sa rezolve macar o parte din aceste probleme. O sa vorbesc si despre asta mai pe larg, intr-un alt post.

Am avut ceva momente neplacute in plan sentimental...au mai trecut... cred ca o sa vorbesc alta data despre asta.

La serviciu e nasol de tot in ultima vreme. Toata lumea are nervii intinsi la maximum. Sper sa treaca repede si sa se rezolve totul cu bine.

Mi-am facut testul Papanicolau care nu a iesit tocmai bine. Joia viitoare merg la Bucuresti si sper sa vin cu vesti bune.

Cam atat deocamdata. Va sarut!

4 comentarii:

  1. Imi pare rau ca a venit cu vesti nu tocmai bune, cand vii in Bucuresti poate ne vedem si la o cafea, ce zici?pana atunci pupice multe

    RăspundețiȘtergere
  2. Scumpa mea, mi-ar face o imensa placere sa te intalnesc face to face. Din pacate joi am programare la ora 19:00 la medic. Pana termin se va face destul de tarziu si nu cred ca apucam cafeaua :)
    Dar ma bucur tare mult ca ti-r placea sa bei o cafea cu mine. Si sper sa reusim s-o facem candva. Te imbratisez strans.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am inteles, poate alta data ne vom vedea si live, ok?pupici si sa scrii sa auzim vesti ( bune)!

    RăspundețiȘtergere
  4. Promit ca am sa scriu. Si sper...ca o sa fie totul bine. Cam am emotii...

    RăspundețiȘtergere