joi, 16 ianuarie 2014

Dedicat sufletului meu


"Mi-am vazut, in treacat, sufletul. Dar l-am ignorat.
N-aveam timp pentru el. Si nu voiam sa-i ascult durerile si nemultumirile. Eram prea grabita, prea coplesita si aveam atatea lucruri importante de facut...
Dar, intr-o zi, m-am trezit pustiita ... si mi-am amintit de sufletul meu, pe care, atata timp l-am ignorat. Mi-am facut curaj sa-i vorbesc cu sinceritate...
Iarta-ma, al meu suflet! Iarta-ma ca am pus alte lucruri si alte suflete mai presus de tine!
Iarta-ma ca te-am impovarat cu griji inutile, cu regrete, cu rauri de lacrimi planse si neplanse, cu doruri, cu temeri, cu ura!
Iarta-ma ca nu am avut grija de tine, ca te-am obligat sa crezi naivitati si ca te-am amagit mimand fericirea!
Iarta-ma pentru toate jumatatile de masura, pentru ca te-am privat de libertate, pentru ca ti-am interzis atatea!
Iarta-ma ca nu te-am ascultat, ca nu ti-am vorbit si ca ti-am refuzat atat de multe!
Iarta-ma ca te-am transformat intr-o gara, prin care au poposit tot felul de trecatori, care n-au stiut sa te respecte, care te-au murdarit si care au luat tot ce au putut de la tine!
Iarta-ma ca te-am locuit cu oameni care nu te-au pretuit si care au lasat in urma lor numai tristete, durere si dor!
Iarta-ma ca nu ti-am dat timp pentru dragoste, pentru liniste, pentru iertare, pentru frumos!
Iarta-ma ca ti-am ignorat chemarile si ca ti-am inabusit bucuriile!
Iarta-ma ca te-am pustiit cateodata de tot ce aveai frumos, ca am smuls din tine cele mai frumoase flori, fara a mai sadi altele in locul lor!
Iarta-ma pentru toate intrebarile fara raspuns cu care te-am torturat, pentru toate complexele cu care te-am impovarat!
Iarta-ma pentru toate ezitarile, pentru toate amanarile si pentru toate renuntarile la visuri!
Iarta-ma ca te-am bulversat cu sentimente contrare si iluzorii, fiind prea grabita sa iubesc, sa urasc, sa plec si sa ma intorc si iarta-ma ca te-am supus ratacirilor!
Iarta-ma ca ti-am luat pacea si ca ti-am luat dreptul la fericire!
Iarta-ma ca nu am stiut cat esti de fragil si e dependent de iubire!
Iarta-ma!"

Irina Binder - Insomnii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu