marți, 25 octombrie 2011

Ce-am mai facut...

N-am mai scris de mult. Motivele sunt mai multe insa lipsa timpului ar fi pe primul loc.
Asadar ... ce-am mai facut. Pai am avut o vara destul de agitata, petrecuta la birou. Cu un proiect nenorocit pe care daca o sa il vad terminat cu bine m-am jurat ca o sa ma imbat crita.
La inceputul lui iulie am plecat cateva zile cu sotul la munte. Doar noi doi. A fost minunat. Nu inteleg de ce cand suntem doar noi doi, fara copil, fara parinti (ai lui...ca cu ei stam) e alt om. Ne intelegem incredibil de bine, ne iubim, ne plimbam, ne simtim unul pe altul. Ma rasfata, ma protejeaza ...
Tind sa cred ca e gelos pe cel mic. Faptul ca piciul e atat de dependent de mine, ca nu doarme singur, ca imi ocupa aproape tot timpul liber cred ca il scoate din minti. De el nu mai am timp ca inainte. Are momente cand intelege si momente cand zici ca e posedat.
Oricum, cert e ca astfel de iesiri ne fac bine la amandoi. Pacat ca efectul nu dureaza prea mult si cum ajungem acasa si ne intoarcem la viata de zi cu zi incep certurile si reprosurile. Or trece, trag speranta, cand o mai creste copilul.







Apoi, in septembrie am fost in Creta. Cu copil cu tot. A fost frumos dar ne-am intors mai obositi decat am plecat. Am fost putin dezamagiti de primirea facuta de catre "ospitalierii" greci. Ne asteptam oarecum sa fie asa pentru ca intrasem pe tripadvisor si mai citisem una alta. Cel mai mult m-au enervat ca desi trebuiau sa ne cazeze la ora 12, am fost cazati abia pe la 3 si jumatate, in conditiile in care eram cu copilul treaz de la ora 5 dimineata si nu dormise absolut deloc. Era foarte obosit si stateam pe canapelele de la receptie asteptand sa ne dea o camera. Ne-au propus chiar o camera intr-o cladire anexa (despre care stiam tot de pe tripadvisor ca era foarte nasoala) si am refuzat. Au insistat sa mergem sa vedem camera respectiva, iar cand am intrat acolo am constatat cu stupoare ca ne dadusera o cheie a unei camere locuite... bine ca nu am intrat naibilui peste oameni cand faceau sex... Nu erau in camera dar se vedea clar ca cineva sta acolo. Erau haine, tigari si cafea pe balcon, ambalaje de ciocolata in cos, patul deranjat.
Am plecat val vartej la receptie si i-am spus doamnei de acolo tare si raspicat sa ne puna la dispozitie camera pentru care am platit.
Intr-un final am primit si camera mult asteptata care nu era stralucita dar acceptabila. Am avut 3 paturi, Stefan a mai dormit si singurel ocazional.
Mancarea ok, vremea super, copilul sanatos, pana la urma a fost o vacanta reusita.







Despre gradinita intr-un post viitor :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu