vineri, 24 decembrie 2010

Craciun Fericit!

E ora 11:15 PM. Am adormit copilul, am intins rufele, mi-am facut dus, am pus cadourile sub brad. Toata lumea doarme. Stau singura in sufragerie si ma uit la bradut. M-am gandit ca un pahar cu vin m-ar face sa ma simt mai bine. M-am inselat.
De ce ma simt atat de singura? De ce in ultima vreme nu imi gasesc locul deloc? De ce simt ca nimic din ce fac nu e asa cum ar trebui sa fie?
E ajunul Craciunului. Nu simt nici macar un strop de bucurie. Ba din contra...imi doresc sa plang. Poate daca voi plange mult mult de tot o sa fie mai bine.
In ultima vreme ma surprind dorindu-mi sa pot da timpul inapoi. Ah, daca as putea!
Mi-e dor de mama. Mi-e dor de Ralu. Mi-e dor sa simt ca sunt iubita. Mi-e dor sa ma stranga cineva in brate si sa simt ca nimic rau nu mi s-ar putea intampla.
Craciun Fericit!

2 comentarii:

  1. Dienuto, un an nou fericit plin de impliniri, de iubire si de tot ceea ce ti-a lipsit in cel ce tocmai se incheie.Sa auzim numai de bine si tine aproape :-)).Pupici si petrecere frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc din suflet Amira!! Si tie la fel iti doresc! Sa ne "auzim" cu bine in anul care vine.

    RăspundețiȘtergere