vineri, 27 august 2010

Vama Veche. Vama. Tudor.

Imi place Vama Veche. De fapt, imi placea Vama Veche pentru ca acum nu mai exista :(
Dar imi place si Vama. Imi place Tudor Chirila. Am ascultat ultimele melodii. Sunt tot in stilul "vechi", ceea ce imi aduce convingerea ca, de fapt, Vama Veche era Tudor Chirila.
Imi plac versurile lui. Ma ating undeva acolo, in adancul sufletului.
Mi-as dori sa il cunosc personal pe Tudor. Mi-ar placea sa-mi fie prieten. Cred ca as fi mult mai bogata cu un asemenea prieten. Pentru ca e sensibil, talentat, pasionat de ceea ce face. Putini oameni mai sunt asa in ziua de azi.
Mi-ar placea sa-i spun ca muzica lui imi aduce bucurie in suflet, ca ceea ce scrie pe blog ma emotioneaza de multe ori.
Cred ca s-ar bucura sa stie asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu