marți, 3 august 2010

Despre mine...

Recunosc că m-am inspirat pentru postarea asta de pe blogul Inei dar mi-a plăcut atât de mult încât mi-am zis că ar fi bine să fac un astfel de exerciţiu. Aşa că....

Nu suport:

Aroganţii, supărăcioşii, grandomanii, mincinoşii
Lipsa de punctualitate
Situaţiile tensionate
Să fac sport
Oamenii care pun prea mult preţ pe bani
Mizeria de pe străzi si mai ales pe cei care o fac
Dezordinea în casă
Câinii (mai ales cei care latră noaptea ca descreieraţii)
Bărbaţii cu pantofii murdari şi/sau cu unghiile murdare
Oamenii nepoliticoşi
Nesimţirea din traffic
Hainele sclipicioase


Iubesc:

Să citesc
Să ascult muzică
Să mă plimb
Să fac fotografii
Să dansez
Să mă joc cu puştiul meu
Dimineţile senine de vară
Cântecul greierilor in noptile de vară
Cerul albastru
Ploaia de vară
Cântecul mării
Să fac plajă
(V-aţi prins…îmi place vara)
Culoarea pădurii la inceput de toamnă
Să împachetez cadouri pentru cei dragi
Să mi se facă surprize … plăcute
Să dorm
Frappé coffee
Să visez cu ochii deschişi
Pantofii
Îngheţata


Mi-ar plăcea:

Să călătoresc în toată lumea
Să fiu răsfăţată de bărbatul meu
Să am casa mea
Să fie copilul mai cuminte :D …asta cred că nu se poate
Să îmbătrânesc frumos
Să nu mă îngraş prea mult
Să ştiu să inot
Să fiu mai sigură pe mine
Să ştiu să conduc (maşina)
Să trăiesc în altă ţară dar sa îi am aproape pe toţi cei dragi
Să am picioarele lungi, sânii (mai) mari şi părul creţ

Nu mi-ar plăcea:

Să am mulţi copii
Să fiu şefă
Să dorm în cort


Mi-e dor:

De copilărie
De bunica din partea mamei (care a murit :()
De prietenii plecaţi în alte ţări
De plimbările în doi


Mi-e teamă de:

Şobolani, şerpi
Bolile incurabile
Moarte
Apă adâncă
Înălţime
Spaţii mici şi închise
Dezastre natural (cutremure, inundaţii etc.)

Nu mă deranjează / sperie:

Abstinenţa sexuală
Ziua de mâine


Mi s-a reproşat că:

Sunt prea răsfăţată
Nu ştiu să-mi impun punctul de vedere
Sunt prea visătoare/idealistă
Nu fac destul sport
Vorbesc prea repede


Câteva momente pe care mi le amintesc cu bucurie:

Când am intrat la liceu la cea mai bună clasă
Când am trecut de proba de mate de la BAC
Când am facut prima data dragoste
Luna de miere
Când a mişcat bebe în burtică prima dată
Când l-am ţinut în braţe prima dată pe puştiul meu


Calităţile cu care mă mândresc: sunt punctuală, corectă, loială şi parolistă

Defectul pe care mi-l detest: am prea mult bun simţ (în lumea în care trăim credeţi-mă că este mare un defect)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu