vineri, 31 decembrie 2010

La Multi Ani 2011

N-am mai scris de o saptamana. Din ajunul Craciunului. Am avut niste zile foarte proaste atunci, in preajma Craciunului dar slava Domnului, mi-am mai revenit.
Astept cu nerabdare sa treaca anul asta care pentru mine a fost oribil. Si pe plan profesional si pe plan personal. Nimic din ceea ce mi-am dorit nu s-a indeplinit. Ba a fost chiar mai rau decat ma asteptam.
In fiecare noapte de an nou imi promit ca urmatoarea nu ma va mai apuca in casa asta. As... vise...
Pentru anul care vine, nici nu stiu ce imi mai doresc. Cred ca doar sanatate pentru Stefan, pentru noi si pentru ai nostri.
Sper din suflet ca surorii mele sa ii mearga bine acolo unde pleaca impreuna cu sotul ei si sper sa nu mor de dorul ei.
Cam atat...
Va doresc tuturor un an plin de impliniri, de satisfactii personale si profesionale, un an in care sa fiti sanatosi si voiosi, un an in care tot ce v-ati propus sa se indeplineasca. La multi ani!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu